sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Kaapista ulos, nyt!

Minulla on asioita, jotka pitää jakaa ihmisten kanssa, jotta ymmärtäisitte minua paremmin. Pidän teinipunkista. Kyllä, häpeän sitä hieman, mutta heikkoina hetkinä mikään ei tunnu paremmalta kuin aivotoiminnasta vapaa "punkki". Teinipunkkini ei edes rajoitu pelkästään jo aika hyväksyttyihin The Black Paradeen tai 2001-vuoden Jimmy Eat Worldiin. Ei suinkaan, kyllä minä ajoittain tykkään luukuttaa Blink 182:ta ja Sum 41:a. Enempää avautumatta pistetään vähän Spotify-linkkiä kehiin ja jengi luukuttamaan teinipunxia.

Ja tietenkin syy tähän avautumiseen on se, että 22.11 they'll give us detonation!

3 kommenttia:

  1. Mä oon jotenkin päässyt yli siitä häpeästä, että tykkään kuunnella joitain tiettyjä bändejä, kuten just esim. My Chemical Romancea. Ihan sama! Mä kuuntelen mitä haluan enkä häpeä mitään! :D Uutta levyä odotellessa..

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä häpeä on tavallaan siistiä. Onpahan joku kielletty hedelmä. :D

    VastaaPoista
  3. Ei se ole mikään häpeä ;O) Okei, itse olen syntynyt jo 70-luvulla eli olen kääpä ja siitä huolimatta kuuntelen välillä VARSINKIN Blink 182:a...Että kyllä, aikuiset akatkin hyppii ympäri kämppää t-paidassa ja käyttäytyy kuin kakarat, että häpeä pois...Tai ehkä tässä iässä ei enää välitä ;OP

    VastaaPoista